Above-the-line (ATL) = relating to advertising on television, in newspapers, on the internet, etc. rather than to other ways of telling people about a company or product.
Above-the-line (ATL) is a form of media advertising where a commission or fee is paid to an agency working for its clients. The commission represents a percentage of the media investment.
It is marketing o’clock!
La cursul de marketing în limba engleză vei vorbi despre concepte de marketing și vânzări, produs, plan de marketing, concepte de planificare strategică și managementul marketingului, analiza SWOT, analiza PESTEL, AIDA, mixul de marketing, slogan, mediul de marketing, brand: identificare, extindere, loialitate, preferință, valoare, cercetarea pieții, segmentarea și alegerea pietei țintă, poziționare, dezvoltarea și promovarea produselor, strategii de nișă, marketingul serviciilor, marketing direct, marketing digital, marketing social, ATL, BTL, marketing 2.0, marketing 3.0, copywriting și orice strategie poate adăuga valoare produselor tale.
Tarif – 600 lei pentru cursul…
View original post 69 more words
Leave a Reply